۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه

کسالت محض

برنامه ی کاری یک مترجم احتمالا آینده دار در روز جمعه - نوزده شهریور:

. ساعت هفت صبح با صدای نمازگزارهای عید فطر از خواب بیدار نمی شوم، بدخواب می شوم.
. ساعت هشت صبح بعد از کلی پشت و رو شدن توی رختخواب، از رو می روم.
. ساعت هشت و نیم صبح تا یازده دوازده می نشینم پای اینترنت.
. ساعت دوازده یک وعده ناهار دست و پا می کنم که از گشنگی نمیرم.
. ساعت یک تا دو و نیم سه ریخت و پاش هایی که فقط در طول یک شبانه روز به تنهایی مرتکبش شده ام، جمع می کنم.
. ساعت سه باز پای اینترنت.
. ساعت پنج، پنج و نیم پای فوتبال از دست آرش برهانی حرص می خورم.
. ساعت هفت و هشت اینترنت.
. ساعت ده شام کوفت می کنم.
. ساعت ده تا الان پای اینترنت...
.
.
واقعا که طراوت و شادابی از تک تک ساعت های هر روزم در حال شُره کردن است...

۶ نظر:

مرضیه گفت...

بابت جمعه پربارتان تبریک!

Unknown گفت...

ممنون مرضیه خانوم. امیدوارم جمعه های شما این طوری پر بار نباشن...

میلاد ظریف گفت...

اگه همه‌اش هم پربار باشه اين آرش برهاني كافي ست كه همه چيز رو خراب كنه
من به عنوان يك استقلالي دو آتيشه از همين جا اعلام مي كنم آرش برهاني رو نمي خوايم نمي خوايم

Unknown گفت...

موافقم آقای ظریف، فقط اگه به حرف من بود اول از همه اون امیرآبادی رو می انداختم بیرون، بعد برهانی، بعدم با خیالت راحت می شستم پای بازی استقلال...

آقای دکتر گفت...

سلام. این وبلاگ طنزی است که تازه راه اندازی شده و در آن سعی داریم بطور بیطرف در مورد مسایل روز مطلب بنویسیم. خوشحال میشیم سر بزنید، نظر بدهید و به دوستانتان معرفی کنید.
http://aghayedoktor.blogspot.com

sanazsafaee گفت...

سلام. سخت نگیرید هممون گه گاهی یک روزهای اینطوریی داریم.
در مورد پیک سبز هم باهاتون موافقم. هفته نامه دوست داشتنیه. البته من خیلی وقته مشتریش شدم. از وقتی که هنوز قطع روزنامه در می آمد. این تیم هر جا می روند کار خوب ارائه می دهند.